دلبرانه

دلبرانه

I hope you're happy I did

اس ام اس خداحافظی

اس ام اس عاشقانه خداحافظی و جدایی

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم
خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم
سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم
این جمله رو اینقد میگم تا که
فراموشت کنم ا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 


همیشه  از همان  ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم  و کابوس خداحافظی را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد  … خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای…که دور دور رفته ای…اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

خداحافظی را !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو که میدانستی با چه اشتیاقی…خودم را قسمت میکنم…پس چرا …زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردی…برای

خداحافظی …خیلی دیر بود…خیلی دیر !!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


Weblog Themes By Pichak

نویسنده ی مطالب وبلاگ

لینکهای دوستانم

موضوعات وبلاگ تنها صادق

آرشیو مطالب

درباره من


ازم پرسید دنیارو میخوای یا منو؟ گفتم دنیارو... گذاشت رفت،ولی هیچوقت نتونست بفهمه که خودش دنیای من بود.

آخرین مطالب نوشته شده توسط صادق

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 8255
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

===========
==============
داستان روزانه
===========
============
============
============

===========
===========

استخاره با قرآن
استخاره

استخاره آنلاین(پس از نیت کلیک کنید)تنها ===========
 ============ ============= ========= اخبار روز(تنها)1 ============== ============= =========== ============= Online User =========== ============
  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ